PROJE
TANIŞMA TOPLANTISI GÜNDEM MADDELERİ.
1.Tanışma.
2.Öğretmenlerin okuttukları sınıfların görüşülmesi
3.Proje yürütme kurallarının birlikte alınması.(twinspace
kullanımı – bazı programların kullanımı)
4.Proje takvimi hakkında konuşulması
5.Proje görev paylaşımı.
6.Logo ve poster tasarımları
7.Öğrencilerin twinspace üyelikleri
8. Öğrenci
ön-testlerin uygulanması ve değerlendirilmesi
9.Projede kullanılacak yöntemlerin tanıtılması ve görüşülmesi.
PROJE
TANIŞMA TOPLANTISINDA ALINAN NOTLAR
1.
Proje ortakları birbiri ile
tanıştı.
2.
Proje webinarına katılan
öğretmenler okuttukları sınıfları belirttiler.
2.Sınıf
Okutan Öğretmenlerimiz :
Alev
Çeber-Feray Debbağ-Gözde Subaşı-Hatice Hilal Doğunç-Sevda Sezgin Bedir.
3.Sınıf Okutan Öğretmenlerimiz :
Metin
Etçi-Ahmet Kekili
4.Sınıf Okutan Öğretmenlerimiz
:
Aynil
Akbaş-Nurhan Boyacıoğlu–Özge Çangırı Aydın –Filiz Batulu–Nazikter Ergene
Bu sınıfların çizelge
olarak ekleneceği belirtildi.
3.
Proje
yürütme kurallarını Aynil Akbaş Öğretmenim tekrarladı.Bu doğrultuda ;
*Mutlaka
hergün Twinspace girilmesi,
*Sosyal
medya hesaplarımızın aktif kullanılması(özellikle blog sayfasının-bu konuda
Ahmet öğretmenimden arkadaşları bloğa davet etmesi istendi )
*Twinspace
sayfasının aktif kullanılması,
*
Öğretmen bülteninin kullanılması,
*Gönderilere
beğeni ve yorum atılması,
*Materyaller
bölümüne zamanında materyallerin eklenmesi,
*Öğrencilerin
twinspace kayıt edilmesi,
*Öğrencilerin
ve öğretmenlerin kendilerini forumda tanıtmaları
*Haritada
okulumuzun işaretlenmesi( Haritada uygulamalı gösterildi)
*Bir
takımın üyesi olduğumuzu unutmamalıyız.
4.Flipgrid
programı ile kendini tanıtma uygulamasını Alev Çeber öğretmenimiz uygulamalı
olarak anlattı.
5.Logo
ve Posterlerin Tricceder programına eklenmesi uygulamalı olarak Aynil
öğretmenim tarafından anlatıldı.
6.Bayrak
programı Nurhan öğretmenim tarafından tanıtıldı.
7.Projemizde
kullanılabilecek telif hakkı olmayan resimler ile ilgili site isimlerinin en
kısa zamanda paylaşılacağı belirtildi.Nurhan öğretmenim bir site ismi önerdi. (www.pixelart.com)
8.Projemizde
kullanılabilecek web 2.0 araçlarının dosyalar bölümüne ekleneceği belirtildi.
9. Öğrenci ön-testlerin uygulanması ve
değerlendirilmesi görevinin Sema Dursun ve Metin Etçi öğretmenimizde olduğuna
değinildi.Önümüzdeki hafta hazırlayıp paylaşmaları ,birlikte üzerinde
çalışabileceğimiz belirtildi.
10.Hikaye anlatma teknikleri ile ilgili Alev Öğretmenimiz hazırladığı sunuyu
kısaca anlattı.Proje takvimi tekrar incelendi ve ilk dönemde sadece hikaye
anlatma tekniklerine yer verceğimiz,2.dönemde hikaye yazma tekniklerini
uygulayacağımız belirtildi.
Ekim ayında
uygulayacağımız tekniklerle ilgili eylülün 3.haftasında 2.webinar yapma kararı
alındı.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder